Savage Game Studios se stává součástí úžasného katalogu vývojářů PlayStationu, protože Sony se chystá v mobilním prostoru mnohem více rozšířit.
Společnost Sony provedla za posledních pár let řadu velkých akvizic studií, a zatímco většina z nich se zjevně zaměřuje na vývoj špičkových zážitků pro konzole PlayStation, některé akvizice byly provedeny s myšlenkou rozšíření v jiných oblastech. Například společnost Nixxes Software byla získána, aby pomohla společnosti Sony přenést více jejích her na PC, a podobně nyní PlayStation oznámil akvizici studia, které pomůže rozšířit její přítomnost v mobilním herním prostoru.
Sony oznámilo, že kupuje Savage Game Studios, vývojáře mobilních her, který byl založen v roce 2020 a je, jak říká Sony, „obrovsky talentovaným týmem kreativců s mnohaletými zkušenostmi s vytvářením některých z nejoblíbenějších mobilních her, které si hráči užívají.”
Podle Sony je to součást „pokračujícího úsilí o rozšiřování našeho publika a zpřístupnění PlayStation více lidem než kdykoli předtím“.
Savage Game Studios již pracuje na svém prvním titulu pro PlayStation, což je nová neohlášená akční hra s mobilními živými službami, ale další podrobnosti o ní jsou zatím skoupé.
Sony také potvrzuje, že Savage Game Studios bude součástí nově založené mobilní divize PlayStation Studios, která bude zcela nezávislá na tom, co Sony dělá v prostoru konzolí, a bude vyvíjet hry „založené na nových a stávajících PlayStation IP“.
Vedoucí PlayStation Studios Hermen Hulst v oznámení blogu PlayStation Blog říká, že ačkoli se společnost bude i nadále zaměřovat na své konzolové nabídky a na poskytování narativních zážitků a her pro jednoho hráče, jako tomu bylo v minulosti, její úsilí o mobilní hry bude „podobné“.
„Naše úsilí v oblasti mobilních her bude podobně aditivní a poskytne více způsobů, jak se s naším obsahem zapojí více lidí, a budeme se snažit oslovit nové publikum, které neznají PlayStation a naše hry.“
Článek PlayStation získává vývojáře mobilních her Savage Game Studios a zakládá mobilní divizi PlayStation se nejdříve objevil na GAME PRESS.