Společnost Motorola je již téměř sto let hnací sílou inovací v oblasti technologií a mobilních zařízení.
Vidí způsoby, jimiž mohou její chytré telefony sloužit jako prostředek k vyjádření sebe sama – reprezentují, spojují a mění lidi i jejich okolí. Barvy zase mají neuvěřitelnou sílu, vyvolávají emoce, jsou hnacím motorem akce, a mohou dokonce hrát významnou roli při nákupním rozhodování.
Společnost Motorola má ambice stát v čele vývoje trendů a designu, a proto s nadšením oznamuje, že navázala dlouhodobé strategické partnerství s firmou Pantone, která je de facto globálním standardem jazyka barev a odborníkem na analýzu a výrobu barev.
Použití barvy jako poselství se společností Pantone
Společnost Pantone je již více než 55 let globálním lídrem v konzistenci a přesnosti barev pro značky a designéry na celém světě. V oblasti barev nadále dominuje, inovuje své produkty v oborech grafiky, módy a produktového designu a pomáhá designérům vdechovat život jejich vizím od inspirace až po realizaci. Společnost Pantone kromě toho poskytuje také konzultační služby, sestavuje prognózy, stanovuje globální barevné trendy a prostřednictvím ústavu Pantone Colour Institute™ radí společnostem v oblasti barev při definování identity značky a vývoji produktů. Svět designu od společnosti Pantone každoročně netrpělivě očekává vyhlášení barevných trendů a předpovědí. Více než 10 milionů designérů a výrobců se spoléhá na společnost Pantone, která jim pomáhá přijímat zásadní rozhodnutí týkající se designu a barev i předvídat spotřebitelské chování.
Pro značku Motorola je klíčové určení správných designových prvků a funkcí, které nejlépe uspokojí potřeby spotřebitelů. Exkluzivní spolupráce s Pantone v globálním měřítku je dalším krokem v realizaci závazku společnosti Motorola posilovat vyjádření sebe sama, rozvíjet vztah k barvám a poskytovat značce důležitý přehled o makro trendech v designu včetně využívání vlivu Pantone na použití materiálů a povrchových úprav v celém designu.
„Jsme nadšeni, že můžeme být strategickým partnerem tak ikonické a vlivné značky, jakou je Pantone,“ řekl Ruben Castano, výkonný ředitel zákaznické podpory společnosti Motorola. „Spojením naší vedoucí pozice v oblasti technologií zaměřených na spotřebitele a inovace s odbornými znalostmi společnosti Pantone v oblasti barevných trendů, prognóz a průzkumu trhu poskytneme našim spotřebitelům další hodnotný způsob vyjádření sebe sama prostřednictvím našich zařízení.“
Motorola získá v rámci dlouhodobého partnerství přístup k poznatkům společnosti Pantone o trendech, ke znalostem odborníků z ústavu Pantone Colour Institute™ a k podskupině kurátorských barev, které se budou vyznačovat silnými trendy v designu včetně „Barvy Pantone roku“.
„Společnost Motorola existuje proto, aby navrhovala, vytvářela a poskytovala lidem na celém světě účelné inovace, a má bohatou historii vývoje intuitivních produktů,“ řekla Elley Chengová, viceprezidentka a generální ředitelka společnosti Pantone. „Tyto hodnoty sdílíme také ve společnosti Pantone a máme radost, že můžeme se společností Motorola spolupracovat, abychom umocnili význam a sílu preciznosti v designu, inovacích a vyjádření sebe sama prostřednictvím barev atechnologií.“
Spojení síly barvy a technologie
Barvy vybrané pro chytrý telefon motorola edge 30 neo jsou Ice Palace, Aqua Foam, Black Onyx a „Barva Pantone roku 2022“, Very Peri. Tyto odstíny jsou výsledkem první spolupráce společnosti Motorola s ústavem Pantone Color Institute™ při vytváření základních a trendových odstínů, které jsou v souladu se značkou a strategií tohoto zařízení:
● Ice Palace je odstín, který stimuluje fantazii každého, aby si v ní představil novou budoucnost nebo výlet do větší galaxie. Napodobuje reflexní lesk hvězd a vyjadřuje luxus i dlouhou životnost.
● Aqua Foam má kořeny v přírodě a je organickou barvou, která uspokojuje ducha. Není ani mužská, ani ženská. Místo toho je technický vzhled odstínu Aqua Foam hypermoderní a jeho snový charakter hovoří o budoucnosti plné světla.
● Black Onyx představuje ochranu a bezpečí, sílu a sebevědomí a má tmavě černý odstín inspirovaný minerály. Tato barva je praktická a současně okouzlující a hovoří o zkušenostech. Její elegantní přítomnost je považována za ztělesnění sofistikovanosti.
● Very Peri je barva s bezstarostným sebevědomím a novou přítomností, která inspiruje snílky a dodává sílu tvůrcům. Je komplexní, ale současně má hromadnou přitažlivost. Je to nejvhodnější barva na rozpouštění hranic a
Designéři společnosti Motorola budou úzce spolupracovat s ústavem Pantone Colour Institute™ na dalším rozvíjení partnerství a začleňování psychologie barev a strategie do svého připravovaného portfolia.
Dostupnost produktů
Chytrý telefon motorola edge 30 neo se již prodává v barvách Very Peri a Black Onyx za základní cenu 9999 Kč.