Nedávný průzkum společnosti Omnisend pro e-commerce marketing mezi 4 000 lidmi v USA, Velké Británii, Kanadě a Austrálii zjistil, že obliba čínských tržišť roste. 

Zjištění ukazují, že 60 % respondentů nakupovalo v uplynulém roce u čínských online prodejců, přičemž 50 % nakupovalo u více než jednoho. Pokud jde o známost, 72 % respondentů zná Temu a 55 % zná Shein.

Průzkum zjistil, že 48 % online nakupujících zakoupilo zboží z Temu, 42 % ze Sheinu a 28 % z AliExpressu. Mezi oblíbené položky patří oblečení pro dospělé od Shein (57 %), domácí potřeby od Temu (35 %) a doplňky a kosmetické produkty od AliExpress (23 %).

Nedůvěra k Temu

I když 94 % respondentů uvedlo, že Temu nevěří, stále tam nakupují. A to navzdory tomu, že Temu a Shein nedávno zjistili, že nesprávně nakládali s údaji o zákaznících. Toto překvapivé chování ukazuje, že i přes silné pochybnosti o důvěře je mnoho amerických nakupujících stále přitahováno čínskými internetovými prodejci kvůli jejich nízkým cenám a široké škále produktů.

Greg Zakowicz, hlavní odborník na e-commerce ve společnosti Omnisend, komentoval rychlé přijetí Temu spotřebiteli a poznamenal: „Neuplynuly ani dva roky od uvedení Temu v USA, přesto vykazuje úroveň povědomí spotřebitelů, která konkuruje platformám jako Amazon. , které svou přítomnost budují desítky let.“

Při porovnávání zkušeností dali respondenti Amazonu průměrné skóre 8,1 z 10, což ocenilo jeho kvalitu (59 %), rychlé dodání (58 %) a snadnost nákupu (52 %). Naopak Temu získal nižší skóre 6,8 z 10, s běžnými stížnostmi na špatnou kvalitu (33 %), dlouhé dodací lhůty (26 %) a nadměrnou reklamu (18 %). Navzdory tomu 53 % má Temu rádo pro kvalitu svých produktů, 33 % pro široký sortiment a 31 % pro snadný online nákup.

Průzkum také odhalil, že Amazon preferuje nákup oblečení, elektroniky a domácích potřeb. Navzdory popularitě Temu pro jeho nižší ceny je méně oblíbený pro elektroniku, ale zůstává oblíbeným místem pro dostupné oblečení a domácí potřeby.

Náš průzkum ukázal, že spotřebitelé stále vidí ceny Amazonu jako rozumné, i když ceny Temu jsou mnohem nižší. To znamená, že chápou, že za lepší kvalitu nebo služby musí zaplatit o něco více. Konkurovat čínským tržištím však může být pro menší značky s vlastními e-shopy mnohem složitější,“ dodal Zakowicz.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno