Do oficiálního představení čtyř nových modelů řady iPhone 16 společností Apple zbývá několik týdnů a můžete si být jisti, že tato zařízení budou mít řadu vnitřních i vnějších vylepšení.

Technologický gigant se minulý rok při uvedení iPhonu 15 Pro a iPhonu 15 Pro Max netrefil do černého, protože nezapracoval robustní tepelné řešení, což zabránilo modelu A17 Pro podat maximální výkon. Nuže, Apple by měl letos tuto oblast vylepšit, protože podle nového průzkumu byly cena a vylepšené tepelné řešení dvěma hlavními faktory, proč zákazníci chtějí přejít na řadu iPhone 16.

Společnost SellCell uvádí, že 30,9 % z 2 013 respondentů uvedlo, že největším důvodem pro přechod na iPhone 16 je cena. Na druhém místě se umístilo robustní řešení chlazení – 26,8 procenta účastníků uvedlo, že nákup bude záviset na tom, jak dobře bude u nadcházejících modelů fungovat odvod tepla. Naštěstí se proslýchá, že Apple do své řady iPhone 16 zabuduje „grafenové tepelné řešení“, které povede k nižším teplotám. Kromě toho různé úniky a zprávy odhalily, že společnost přidá na baterii kovový kryt pro lepší přenos tepla.

Rychlejší A18 nebo A18 Pro nebyl pro zákazníky, kteří chtěli přejít na iPhone 16, prioritou, protože pouze 21,5 % respondentů uvedlo, že rychlejší SoC by byl dostatečným důvodem pro výběr jednoho z novějších modelů. Ve skutečnosti měly nové funkce umělé inteligence přicházející do této řady přednost před bleskurychlým čipsetem, přičemž 21,9 % zákazníků to zdůraznilo jako významný motiv pro upgrade. Jak většina z vás ví, Apple Intelligence bude fungovat pouze se zařízeními, která mají 8 GB RAM nebo výkonný Neural Engine, ale vzhledem k tomu, že iPhone 15 Pro a iPhone 15 Pro Max již tyto položky splňují, majitelé těchto dvou vlajkových lodí pravděpodobně nebudou vidět dostatečně silný důvod k upgradu.

Zdroj: SellCell

Není překvapením, že nové barvy byly na konci seznamu respondentů – pouze 13,5 % z celkového počtu lidí uvedlo, že nové povrchy by byly dostatečným důvodem k modernizaci. Pokud jde o ty, kteří nemají zájem, aby se iPhone 16 stal jejich každodenním řidičem v tomto roce, největším faktorem bylo, že si jej nemohou dovolit. Pokud si chcete prohlédnout celý průzkum a získat lepší přehled o tom, co zákazníci od nadcházející řady chtějí, klikněte na odkaz níže.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno