Inovativní poprodejní servis, autorizovaný servis pro vivo zařízení a další služby zákazníkům: tak společnost vivo, jeden z předních světových výrobců chytrých telefonů, klade zvláštní důraz na dlouhodobou podporu a péči o zákazníky v případě, že se s přístrojem něco stane.

. Poprodejní služby představují velmi důležitý strategický přínos, který přispívá k vytváření přidané hodnoty pro zákazníka a odlišuje společnost v rámci referenčního trhu.

Pravidelné aktualizace a 5 dní na opravu smartphonu

vivo se řídí přístupem „více lokální, více globální“. Neustále se učí o českých zákaznících a uvědomuje si ty klíčové prvky, které zákazníci oceňují, jako je neustálá aktualizace softwaru, krátká doba odezvy a opravy a záruky na klíčové komponenty smartphonu. vivo garantuje opravu výrobků do pěti pracovních dnů od převzetí výrobku.

vivo si zároveň zakládá na vytváření odolných a bezpečných výrobků, protože chytré telefony jsou jedním z nejosobnějších zařízení, které zákazníci používají, a na které se spoléhají. Jak? Například společným návrhem pokročilých fotografických funkcí smartphonu ve spolupráci se společností ZEISS a prémiovým krycím sklem SCHOTT Xensation®, které chrání displej modelu vivo X80 Pro.

Kontrola kvality

To vše jsou jen některé z důvodů, proč si smartphony vivo získaly důvěru více než 400 milionů zákazníků na více než 70 trzích. Společnost investuje velké prostředky do kontroly kvality a podrobuje telefony extrémním teplotním testům, testům mechanické torze, ohybu, pádu, solné mlze a mnoha dalším testům ještě před zahájením sériové výroby. Jako příklad lze uvést nedávno oznámený telefon vivo X Fold, který byl testován institutem TÜV Rheinland –  rozložením a složením více než 300 000krát – což odpovídá více než 10 letům používání v případě, že se skládá a rozkládá 80krát denně.

HelpDesk podpora

Zákazníci mohou opravu/reklamaci zařízení vyřešit návštěvou prodejce nebo operátora, případně zanesením telefonu na adresu autorizovaného servisu. Mohou také požádat o vyzvednutí zařízení na konkrétní adrese a následně po opravě zaslat zpět.vivo je tu pro své zákazníky také prostřednictvím online podpory ve formě live chatu, zákaznické linky a emailu.

„Poprodejní servis je nedílnou součástí cesty k zákazníkovi a ve vivo se neustále snažíme hledat řešení, která jsou v souladu s potřebami zákazníků. Veškerou zpětnou vazbu, kterou obdržíme, okamžitě interně sdílíme s techniky a dalšími osobami, protože věříme, že nikdo jiný než ti, kteří naše výrobky denně používají, nám nemůže poskytnout přesnou a včasnou zpětnou vazbu. Do budoucna pracujeme na zkrácení doby opravy, abychom omezili veškeré nepříjemnosti našich uživatelů,“ říká Gabriela Roušarová, marketingová manažerka českého zastoupení značky vivo.

Sociální sítě

Kromě toho je vivo neustále v kontaktu se zákazníky prostřednictvím sociálních médií.

Od února letošního roku odpověděl tým pro řízení reakcí na 12,770 dotazů na Facebooku a Instagramu prostřednictvím přímých zpráv a příspěvků. Během posledních dvou měsíců a kvůli rostoucímu objemu vivo přidalo další směny a doba odezvy se snížila ze standardních čtyř hodin na dvě hodiny.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno