Apple plánuje s každým dalším dnem masivně rozšiřovat své reklamní podnikání. 

Společnost v současné době generuje přibližně 4 miliardy USD ročních příjmů, přičemž budoucí projekce mají dosáhnout 10 miliard USD ročně. K dosažení tohoto cíle začnou Apple Maps zobrazovat reklamy už příští rok, a i když to může uživatele přimět hledat alternativu při hledání tras nebo míst, jako jsou Google Mapy, očekává se, že reklamy budou integrovány mnohem chytřeji.

Vzhledem k tomu, že se Apple zaměřuje na uživatelskou zkušenost, reklamy v Apple Maps se pravděpodobně nebudou zobrazovat v tradičním stylu bannerů, jako to zobrazuje většina webových stránek a aplikací. Místo toho se očekává, že tyto reklamy budou součástí placených výsledků vyhledávání. Mark Gurman z Bloombergu ve svém newsletteru Power On napsal, že se začalo pracovat na spuštění reklam v budoucnu.

Přečti si  vivo se stalo oficiálním partnerem MISS CZECH REPUBLIC pro rok 2023

Věřím, že inženýrské práce na spuštění reklam ve vyhledávání v aplikaci Apple Maps již probíhají a měli bychom začít vidět, že to bude implementováno někdy příští rok,“ napsal Gurman ve verzi svého „Power On“, která je pouze pro předplatitele.

Jak zdůrazňuje MacRumors, řetězec rychlého občerstvení by společnosti Apple mohl zaplatit za to, aby se objeví na začátku výsledků, když uživatel hledá něco souvisejícího s položkami rychlého občerstvení, jako jsou hranolky, hamburgery nebo mléčné koktejly. Konkurent Apple Maps Google Maps již takovou funkci nabízí, stejně jako recenzní aplikace Yelp.

Reklamy lze v současné době vidět v Apple App Store, ale namísto řetězců rychlého občerstvení inzerujících své podnikání, dostávají vývojáři aplikací příležitost propagovat své aplikace uživatelům, kteří vyhledávají programy pomocí relevantních klíčových slov. Apple má také v plánu začít umísťovat reklamy do sekce „Dnes“ v App Storu a do nové sekce „Mohlo by se vám také líbit“ v dolní části seznamů aplikací.

Přečti si  Netflix buduje vlastní interní herní studia

Apple Maps se pravděpodobně dočkají podobné integrace a pokud to nezničí uživatelskou zkušenost, tak na co si stěžovat?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno