Produktový manažer Call of Duty: Mobile uvedl, že tržby z hry za celou dobu její existence překročily 3 miliardy dolarů.
Nová čísla pocházejí z profilu na LinkedIn (přes Timur222 ) Johna Matthewse, současného produktového manažera Call of Duty: Mobile, který je zároveň bývalým produktovým manažerem Diablo Immortal. Podle čísel, která Matthews sdílel, Call of Duty: Mobile překročilo 3 miliardy dolarů v tržbách a dosáhlo na 1 miliardu stažení. Diablo Immortal vygenerovalo v prvním roce 500 milionů dolarů a překročilo 30 milionů stažení.
Call of Duty: Mobile je free-to-play verze Call of Duty, kterou známe z konzolí a PC. Právě free-to-play model pomohl titulu překonat tato masivní čísla tržeb a přinesl značné příjmy prostřednictvím mikrotransakcí za COD points, Battle Passy a další prémiový obsah. Podobně Diablo Immortal je také free-to-play mobilní hra, která dosáhla svých výdělků prostřednictvím mikrotransakcí.
CODM bylo navíc jednou z nejúspěšnějších mobilních her, která v prvním týdnu překonala prominentní jména jako PUBG, Fortnite a Apex Legends. Hře se během prvního týdne podařilo dosáhnout 100 milionů stažení na iOS a Androidu, což bylo čtyřikrát více než u jiných her. Mnozí se obávali, že Call of Duty: Mobile po vydání Warzone pro mobilní zařízení zanikne; Activision však ukončil podporu pro druhou možnost a ta první je stále silnější než kdy dříve.
Článek Call of Duty: Mobile údajně vydělalo za svou existenci 3 miliardy dolarů se nejdříve objevil na GAME PRESS.