Jedinečný zvuk, nekompromisní kvalita a minimalistický, moderní a sebevědomý design – to je Niceboy 2.0., kterým značka vstupuje do nové hudební éry.

Tu zahájila představením hned 15 audio produktů, které své předchůdce překonávají nejen v technologii. Jsou vyvrcholením intenzivní roční práce celého týmu, založené na postupném vývoji 300 prototypů, 250 000 minutách intenzivního poslechu hudby a zpětné vazby od tisíců zákazníků. U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota a hudební skupina The Silver Spoons.

Češi si sluchátka a reproduktory od značky Niceboy velmi oblíbili. To potvrzují také prodejní čísla – Niceboy se stabilně drží mezi top 3 značkami na českém trhu. Zákaznické průzkumy potvrzují, že za tím stojí tři hlavní důvody: skvělý poměr ceny a výkonu, stylový a moderní design a pozitivní zákaznická zkušenost. Produktový tým značky měl však vyšší ambice – překonat nastavenou laťku a přinést novou generaci jedinečného zvuku, nekompromisní kvality a svěží design a prémiové zpracování, a to bez prémiové cenovky.

„Po roce intenzivní práce teď přichází nové audio produkty, které ukazují, že v Niceboyi umíme držet krok s rychlým vývojem, rostoucí konkurencí a stále vyššími nároky našich zákazníků. Nastal čas se o výsledek podělit. A věříme, že opravdu stojí za to. Říkáme tomu Niceboy 2.0 – a nejde jen o další produktový upgrade. Je to začátek nové éry, nová generace zvuku,“ říká Michal Čarný, CEO Niceboy a dodává; „Nasbírali jsme zpětnou vazbu od tisíců zákazníku a také jsme si poslechli největší prodejce spotřební elektroniky v Česku. Výsledkem je čistý a minimalistický design, který zapadne ke každému stylu a outfitu.“

Uživatelé evoluci audio produktů Niceboy pocítí nejen díky vylepšené kvalitě zvuku, ale také v jejich stylovějším designu, jehož hlavní proměnou je sofistikovaný minimalismus a jednotná paleta barev. Produkty jsou navíc navržené tak, aby si v každé kategorii mohl dle svých nároků a potřeb vybrat každý. Niceboy tím tak opět potvrzuje, že je pro každého.

Vývoj produktů probíhá v české centrále Niceboy. Výjimkou nejsou ani představované novinky, na kterých pracovalo přes 40 zaměstnanců napříč všemi odděleními.

„V průběhu uplynulého roku jsme postupně vyrobili a ozkoušeli více než 300 variant nových audio produktů. Poslechem jsme strávili 250 000 minut, než jsme se doposlouchali k té správné kvalitě a nekompromisní funkčnosti. Byla to týmová práce napříč celým Niceboyem. Od prvního nápadu, přes vývoj a testování, až po marketing a prodej,“ říká Jiří Svoboda, produktový ředitel značky Niceboy.

Vlajkovou lodí vylepšeného produktového portfolia je čtvrtá generace nejprodávanějšího reproduktoru Titan, který uspokojí i nejnáročnějšího uživatele. V kategorii sluchátek je to potom model špuntů Pins 4 PRO nebo stylová náhlavní černá sluchátka Aura 5.

Zdroj: Niceboy

U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota a hudební skupina The Silver Spoons. S novinkami se postupně objevují v marketingové komunikaci značky.

„Celou marketingovou kampaň jsme se snažili udělat přesně takovou, jaký je Niceboy. Autentickou, stylovou, a s dávkou nadhledu. I proto jsme nadšení ze spojení s našimi novými ambasadory, kteří přesně tyto hodnoty podtrhují. Zaměřili jsme se také na vizuální stránku nových produktů a k jejich prezentaci jsme vytvořili nové marketingové materiály. Věříme, že si – stejně jako v našich nových produktech – i v naší nové komunikaci každý najde to své. Protože přesně o tom Niceboy je. Je tu pro každého, bez ohledu na jeho styl,“ vysvětluje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

 Do konce roku Niceboy plánuje přijít s růžovou variantou u většiny představených produktů. A už nyní navíc pracuje na dalších detailech, které posunou hudební produkty značky ještě dál.

Vlajkové produkty:

Niceboy Titan 4

Zdroj: Niceboy

je navržený pro ty, kteří hledají vysoký výkon, univerzální konektivitu a odolnost v náročných podmínkách. S výkonem 50 W nabídne i náročným uživatelům špičkový poslech se zvýrazněnými basy, který si díky baterii 4 000 mAh mohou vychutnat až 20 hodin. Hudbu lze navíc přehrát čtyřmi různými způsoby a nechybí ani FM rádio. Výhodou je také funkce True Wireless umožňující propojení dvou reproduktorů a voděodolnost ve stupni IPX7. Ovládání je intuitivní a nechybí ani podpora hlasových asistentů. Titan 4 tak v dané cenové kategorii nabízí nadstandardní poměr výkonu, výdrže a funkcí, což ocení jak běžní uživatelé, tak technologičtí nadšenci.

Hudební fajnšmekry potěší i model špuntových sluchátek Niceboy Pins 4 Pro

, kteří si potrpí na špičkový zvuk i dlouhou výdrž. S kapacitou baterie 380 mAh zvládnou až 10 hodin přehrávání na jedno nabití, nicméně s nabíjecím boxem až 48 hodin. Uživatelé si pak mohou vybrat mezi aktivním potlačením hluku (ANC) nebo naopak mezi ambientním režimem, který jim umožní vnímat okolní dění. Předností je také to, že sluchátka lze spárovat s více zařízeními najednou a ovládat je lze pomocí hlasových asistentů. Sluchátka jsou dostupná v černé i bílé variantě a vlastníci Apple zařízení navíc ocení podporu kodeku AAC pro ještě lepší zvukový zážitek.

Z náhlavních sluchátek stojí za to z novinek zmínit model Aura 5 ANC

Zdroj: Niceboy

, který vydrží hrát až 60 hodin v kuse. Posluchače ale zaujmou i špičkovou kvalitou zvuku a nadčasovým designem. Oproti starším modelům se v konstrukci liší především měkkými náušníky, nastavitelným hlavovým mostem a nízkou hmotností. Díky spárování s aplikací Niceboy si pak uživatelé mohou nastavit zvuk dle svých představ.

Přehled všech 15 nových audio produktů Niceboy:Reproduktory

1) Titan 4

2) Polaris

3) Nexus

4) Orion

5) Atom 4

Náhlavní sluchátka

1) Aura 5

2) Stellar

3) Sora

Sluchátka do uší

1) Pins 4

2) Pins 4 PRO

3) Podsie 4 POP

4) Podsie 4

5) Pods 4

6) Beans 4 POP

7) Beans 4

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno