V roce 2016 Facebook, který chtěl přimět uživatele k posílání textových zpráv aplikací Messenger, odstranil z aplikace Facebook možnosti posílání zpráv.

Mateřská společnost Meta ale zvažuje návrat této funkce do aplikace Facebook. Společnost dnes oznámila, že přes aplikace Meta (které kromě Facebooku a Messengeru zahrnují také Instagram a WhatsApp) je každý den odesláno přes 140 miliard zpráv. Na Instagramu jsou Reels opětovně sdíleny téměř 1 miliardukrát denně a soukromé sdílení Reels na Facebooku roste.
Výsledkem je, že Meta dává některým uživatelům Facebooku v rámci testu možnost přistupovat k jejich schránce Messenger přímo z aplikace Facebook. Tento test bude nyní brzy rozšířen, což znamená, že více uživatelů bude moci využít integraci Messengeru do aplikace Facebook. Tom Alison, šéf Facebooku, napsal: „Během nadcházejícího roku vybudujeme více způsobů, jak integrovat funkce zasílání zpráv na Facebooku. Nakonec chceme, aby se lidé mohli snadno a pohodlně připojit a sdílet, ať už v aplikaci Messenger. nebo přímo na Facebooku.
Alison také poznamenal, že více uživatelů používá zasílání zpráv jako způsob budování komunity. Dodal, že „Loni jsme začali zavádět komunitní chaty do některých skupin na Facebooku, aby se lidé mohli hlouběji spojit se svými online komunitami v reálném čase ohledně témat, která je zajímají. A první výsledky jsou slibné. Na Facebooku a Messengeru  jsme viděli, že počet lidí, kteří zkoušejí komunitní chaty, vzrostl v prosinci 2022 o 50 %.
Facebook už sám sebe nevidí jako platformu sociálních médií a dává přednost tomu, aby byl známý jako místo pro sociální objevování a sdílení. Facebook pomocí umělé inteligence říká, že „doručí obsah lidem, kteří to ocení nejvíce“. Také tvrdě pracuje na rozšíření své krátké vertikální video platformy Reels. Hmm. Krátká vertikální videa. Napadá vás jiná aplikace, která toto nabízí? Samozřejmě!
Hlavní hrozbou Facebooku je TikTok navzdory možnosti, že by mohl být v USA i jiných zemích brzy zakázán. Mezi Facebookem a Instagramem se každý den odehraje více než 140 miliard Reels. Facebook používá AI k tomu, aby uživatelům doporučoval obsah, který přesahuje Reels, jako jsou „fotografie, text, skupiny, krátká a dlouhá videa a další“. Alison prohlašuje, že „Pomocí umělé inteligence k nalezení veřejného obsahu skupiny na základě vašich zájmů vám nyní můžeme ve vašem zdroji zobrazovat vysoce relevantní obsah z veřejných skupin, aniž byste museli hledat skupinu nebo se spoléhat na to, abyste skupinu odhalili.
Aplikaci Facebook si můžete nainstalovat z App Store pro váš iPhone nebo z Google Play Store pro vaše zařízení Android.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno